Event: Sundhedsstrategisk event for større virksomheder

En sundhedsstrategisk temadag faciliteret som en accelereret workshopevent i vores mobile Collaboration Lab. Temadagen faciliteres som en progressiv og sammenhængende proces, der understøtter høj grad af interaktion mellem deltagerne i form af dialog, refleksion, samarbejde og præsentationer. En grafisk facilitator sikrer visuel dokumentation af pointer, refleksioner og præsentationer. For større virksomheder, som ønsker temadage for op til 120 medarbejdere af gangen

DAGENS INDHOLD

Stressforeningens mobile læringsmiljø kan opstilles på Jeres virksomhed og skaber en involverende proces for deltagerne. Miljø og proces er anerkendt i udlandet for, på kort tid, at skabe positive forandringer overfor komplekse udfordringer. Vi skræddersyer dagen, så den passer til Jeres behov.

Det kunne se sådan ud:

FORMIDDAG

Foredrag: ”Stress! Nej Tak! Hvad er aktiv sundhedsstrategi?” og markedsplads med 4 ekspertoplæg + 2 interne oplæg:

✔ Psykolog om ”Vejen til mental energi”
✔ Bevidsthedsekspert om ”Mindfulness og indre fred”
✔ Skuespiller om ”Kunsten at stå ved sig selv”
✔ Diætist om ”Kostens betydning for humøret”
✔ Formand for Stressforeningen ”Hvem er Stressforeningen?”
✔ I får, som en del af markedspladsen, også mulighed for at informere jeres medarbejdere om evt. Jeres stresspolitik, sundhedsordninger etc.

NB. på markedspladsen besøger deltagerne de 3-4 indlæg, som de er mest interesserede i.

EFTERMIDDAG

Eftermiddagen faciliteres som en accelereret udviklingsproces, der understøtter høj grad af samarbejde, dialog og refleksion og hvor der udvikles 10 konkrete nye sundhedsvaner på afdelingsniveau, med baggrund i formiddagens inspiration.

I får viden, indsigt og inspiration til en forbedret sundhed og trivsel i virksomheden samt:

✔ En fælles forståelse for stress og sundhed.
✔ En fælles oplevelse af ansvar for stress og sundhed.
✔ En proces hvor alle deltagere aktivt bidrager med løsninger til arbejdspladsens sundhed og trivsel.

Kontakt os for nærmere information og en uforpligtende samtale

Kontakt:

Solveig Wandall