Forum for Stressramte er et nyt lukket virtuelt forum på Facebook, hvor dig der er eller har været stressramt eller frygter at være på vej til det, pårørende og alle med interesse for eller viden om stress har mulighed for at ”mødes” og ”tale” sammen. Det er gratis og du behøver ikke være medlem af Stressforeningen.

Ræk ud efter hjælpen

Stressramte og pårørende føler sig meget ofte alene med de mange spørgsmål, tanker, følelser og reaktioner der opstår i kølvandet på stress, men du er IKKE alene om at kæmpe med stress og de problematikker der følger med.

Sammen – med andre der forstår eller har viden om emnet – kan du på Forum for Stressramte bryde ”ensomheden” og hjælpe dig selv og andre ved at stille spørgsmål, dele erfaringer, udveksle eller stille din viden til rådighed og ikke mindst få ”luft” og ”tale” åbent om alt det, der kan være svært eller tabubelagt at tale om og møde forståelse for blandt de nærmeste og i samfundet generelt.

Al forandring starter med det første skridt – Bliv medlem af Forum for Stressramte

For at skabe et trygt rum, så er gruppen lukket, hvilket betyder, at det kun er medlemmer af gruppen, der kan skrive og se indlæg. Ønsker du at blive medlem så send os en venneanmodning fx via dette link: https://www.facebook.com/groups/Forumforstressramte/?ref=bookmarks

DEL MEGET GERNE BUDSKABET OM DENNE GRUPPE

Stressforeningen